dinsdag 11 oktober 2011

Beste Nederlandse Spoorwegen

Beste NS,

Sinds 2005 maak ik veelvuldig gebruik van uw diensten. Ik zie mijzelf ook als een ervaren gebruiker. Daar ik genoeg redenen had om u eerder te schrijven over mijn ervaringen met uw service, of eigenlijk het gebrek daarvan, heb ik dat niet gedaan. Ik vraag u daarom, of u uit coulance dit bericht dan ook ter harte wilt nemen.

Sinds enige tijd ondervind ik namelijk ernstige hinder tijdens het reizen met uw bedrijf. Een zekere groep individuen, en zij vormen een groot deel van onze samenleving, maakt het erg ongemakkelijk, zo niet onmogelijk, om gebruik te maken van uw treinen. Deze groep gaat zeer asociaal te werk, zij dringen voor, zijn luidruchtig, respectloos naar hun medereiziger, zorgen voor ongewenste luchtjes door slechte hygiƫne of etenswaar en schofferen en beledigen als hun eisen niet terstond worden ingewilligd. Dit gaat van kwaad tot erger. Ook blijkt uw personeel niet geschikt genoeg om tegen deze groep op te treden.

Daarom bepleit ik het volgende:Een aparte in- en uitgang danwel een aparte coupe of een algeheel reisverbod voor deze groep van 50 plus, beter bekend als bejaarden of ouderen van dagen.Ik wil u bedanken voor uw begrip. En ik zie uit naar uw antwoord.

Met vriendelijke groet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten