dinsdag 27 november 2012

De Kleine Lettertjes..

In antwoord op het nieuwe beleid op Facebook geef ik hierbij aan een ontzettende pannenkoek te zijn. Ik ben immers akkoord gegaan met Algemene Voorwaarden die stellen dat Facebook mijn persoonlijke gegevens mag gebruiken voor commerciƫle doeleinden. Deze heb ik nooit gelezen, maar ik neem wel vaker iets klakkeloos over van wat men zegt op het internet. Denkende dat ik meer rechten zou krijgen door een status update te posten getuigt ook niet van enige intelligentie. En van de Berner Conventie heb ik nooit gehoord. Ik geef hierbij aan een kuddedier te zijn, en dat voor het gebruik van mijn vakantie en feest foto's geen schriftelijke toestemming nodig is. Ik vraag dan ook Facebook om een lolly en een reality check. Bovenstaand is beschermd door het Nederlands Auteursrecht. Anderzijds heb ik toch niet het geld om een persoon aan te klagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten